Asystentka Biura – Warszawa

Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystentka Biura – Warszawa
Miejsce pracy:
Aktualnie rekrutujemy na stanowisko Asystentki Biura w naszym biurze w Warszawie.
BUDUJEMY POZYTYWNE RELACJE

Podstawowy zakres obowiązków

  • Kontrolowanie jakości ogłoszeń wynajmu i sprzedaży nieruchomości
  • Sporządzanie zestawień i raportów dla Dyrektora Oddziału i Zarządu
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację
  • Organizowanie procesu zakupów i zamówień dla biura
  • Prowadzenie magazynu sprzętu
  • Dbanie o porządek i odpowiednią ekspozycję materiałów marketingowych
  • Cold calling – umawianie spotkań dla agentów biura

Wymagania

  • Co najmniej rok doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku
  • Zaangażowanie i zapał do pracy
  • Umiejętności skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu
  • Umiejętności współpracy w zespole
  • Elastyczność i szybkość w działaniu
  • Sprawna obsługa pakietu Office

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B, umowę zlecenie lub umowę o pracę
  • Szerokie możliwości rozwoju
  • Profesjonalny sprzęt i narzędzia do pracy
  • Pracę w aktualnie najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom za 2020
  • Eventy integracyjne
  • Komfortowe biuro w centrum miasta
  • Elastyczne godziny pracy

Wyślij CV przez formularz poniżej, lub e-mailem na adres: kontakt@tektoncapital.pl,
podając miasto, do którego rekrutujesz oraz stanowisko.

Aplikuj na stanowisko

Asystentka Biura – Warszawa

    Podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytanie skierowane do nas za pomocą formularza. Brak wyrażenia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych oraz na kontakt za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych będzie skutkować brakiem możliwości przedstawienia pełnej oferty usług/produktów Tekton Capital sp. z o.o.

    Dodaj CV